Çağrı merkezleri arı gibi çalışıyor
SAMSUN (İGFA) – Samsun Büyükşehir Belediyesi, daha ulaşılabilir olma yolunda ilerleyen Analiz Merkezi ile vatandaşlara 7/24 hizmet veriyor. Belediyeye ulaşmak isteyen vatandaşlar kısa süre içerisinde Tahlil Merkezi’nin güler yüzlü personeli ile iletişime geçebilirler. Vatandaşın tüm sorunları, talepleri ve önerileri bu merkezde toplanıyor. Başvurular anında değerlendirilerek geri bildirim sağlanmaktadır. Kurulduğu günden bu yana birçok hizmet veren Analiz Merkezi, bağlantı performansı ile 2022 yılında da başarılı bir tablo çizmiştir. Yıl boyunca 400 bin çağrı cevaplanmış, 245 bin bireysel başvuru alınmıştır. Daha kaliteli hizmet verebilmek adına zaman zaman memnuniyet anketi de yapan Analiz Merkezi, bu yıl 45 bin çağrı yaparak gerçekleştirdiği ankette yüzde 87 memnuniyet oranına ulaştı.
7/24 hizmet anlayışıyla çalıştıklarını belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, “Ulaşılabilir olma ve sorunlara hızlı müdahale etme konusunda her zaman hassas bir yaklaşım sergiledik. Çözüm Merkezimiz de bu anlayışın ürünüdür. Bu merkezle birlikte kapı kapı, masa masa gezmeler, ‘bugün git yarın gel’ tarih oldu. Vatandaşların zaman kaybetmesini önleyen, güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışıyla çalışıyoruz” diyerek, “Bana ulaşsın veya gelmesin birimlere ulaşan her soruna anında müdahale eden bir çalışma prensibimiz var. Vatandaşlarımızın huzuru ve mutluluğu bizim için her şeyden önemli” dedi.